söndag, oktober 08, 2006

Kvinnliga förebilder del 3


Ok, bara för att jag skriver om barn, föräldrarskap och relationen däremellan så kommer inte det här att bli någon jäkla pappablogg. Bara så vi rett ut det.

På 3:e plats hittar vi Lily Allen. Jag har ingen aning om hur hennes relation med sin pappa är men jag gissar på: inte helt okomplicerad. Pappa är såklart skådisen och artisten Keith Allen som för övrigt har 8 barn (med typ lika många mammor).

Anyway, Lily är en förebild för att hon gjort årets mest livsbejakande platta.
Pallplats, Lily!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gissar att det inte finns plats för The Bride, Ripley, Thelma & Louise, Michelle Yeoh, Kathryn Bigelow, Alabama på den här listan va? :)

10:36 em  
Blogger Herr Bergström said...

Å, det finns så många när man börjar tänka efter. Ripley hade jag helt glömt. Vi får se var vi landar för övriga prispallen...

8:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

frontpage hit counter