måndag, augusti 13, 2007

Tillbaka

Jag är tillbaka i någon form. Ganska utvilad tror jag. Hälsinglands skogar lugnar och Skånes vidder inspirerar.

Sen sist:

* Det har varit lite tid för populärkultur, men jag har köpt en ny kamera och det har fått mig att se lite nya saker. Tillvaron blir på något sätt skarpare genom en lins. I nästa liv vill jag fota mer. Ja, inte nästa liv utan i nästa delen i resten av mitt liv. Ja, så får det bli.
Här kan man se lite bilder.

* Jag ser min egen rastlöshet i min dotter varje dag.

* Jag läser Lördag av Ian McEwan. Gör det du med.

* Jag lyssnar på raspiga gamla jazz-EP och The skin you're living in med Grand Drive.

1 Comments:

Blogger Martin said...

V är ju tillbakalutad och snorcool! Eller är det bara när vi är med?

2:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home

frontpage hit counter