torsdag, augusti 14, 2008

Tecknad is the new Black


Jag tycker ju om Jack Black. Han är tjock. Han är rolig. Vad finns det att inte gilla?

Såg Kung Fu Panda igår och gillade det jag såg. Riktigt bra tempo, sköna karaktärer och fin röst-casting. Samspelet Dustin Hoffman och Jack Black satt som en smäck. Det fanns också något befriande i att höra Jack Black men att slippa se honom. Lite som med Woody Allen (inga jämförelser i övrigt) kan man bli rätt mätt på Blacks karaktäristiska miner och kroppsspråk. Efter Margot at the wedding (för övrigt en av årets allra bästa filmer hittills) var jag proppmätt och en tecknad panda var precis vad jag behövde för att få tillbaka lite Black-pepp.

3 Comments:

Blogger SweJens said...

Ska se den med min brorson. Så det blir på svenska då. Kan man hoppas på Benjamin Wahlgren och Tommy Nilsson?

1:35 em  
Blogger Herr Bergström said...

Njaaa...du verkar få en hårdrockare på 31 bast från Uppsala:

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=183809434

4:28 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, Jack Black är allt underbar. Gillade allt den filmen.

1:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home

frontpage hit counter