tisdag, november 28, 2006

Kevin till Popcorn


Den gamle hjälten Kevin Rowland kommer till Popcorn. Ska mest spela lite plattor verkar det som men jag bli ändå glad att han kommer. I övrigt blir det mycklet Saint Etienne, Paul Weller och annat som ett gamlat mods-hjärta slår ett extra slag för. Nåväl, nu känns ju inte Weller direkt modern längre, men det finns väl annat på festivalen för electronica-fansen.
Kul att världens bästa musikfilmsfestival lever vidare. Denna gång på Debaser Medis.

Läs mer här

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ok jag testar en tredje gång om det går att lämna en kommentar - nu med bloggadministratören själv i andra luren. Det är nu för sent att köpa Wellers gamla garderob som jag tipsade om på min blogg igår. Den är såld.

10:56 fm  
Blogger Herr Bergström said...

japp, jag har haft någon konstig moderation av kommentarer som inte funkat. nu är det fritt fram att kommentera igen.

10:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

frontpage hit counter