måndag, december 04, 2006

Svag start för Scrubs


Den 6:e och troligen sista säsongen av Scrubs har precis dragit igång i USA. Jag vet inte om de är deppade över det eller bara less, men första avsnittet var rätt oinspirerande. Scrubs manusförfattare brukar ju vara hyfsat duktiga ändå på att jobba med nyanser och komplettera de hurtiga slapsticken med viss svärta och...ja lite djup kanske. Nu kör de på slapstick-spåret till 100% och karaktärerna hinner knappt säga sin mening klart förrän vi kastas vidare till nästa rum. Rörig och trist start alltså, hoppas på uppryckning annars kommer inte jag att sörja nedläggningen.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jo, sorgligt när dom inte kan runda av serier med värdighet...

11:44 em  
Blogger Herr Bergström said...

Jag har verkligen försökt inte hoppa på det där tåget som heter jag-gillade-zach-braff-i-början-men-nu-hatar-jag-honom, men det börjar bli svårt...

7:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home

frontpage hit counter