torsdag, augusti 21, 2008

Precis vad världen behöver: En blogg till

Jag har ett tag funderat på att skaffa mig en till blogg. En som handlar lite mer om mig, min familj, mina vänner, kollegor och andra jag gillar. Helt enkelt en blogg som inte handlar om populärkultur.

Eftersom alla vettiga människor bloggar med Tumblr nuförtiden så blev det där. Det är något helt annat det. Fan vad smart allt är. Blogger känns ju som 0.1 i jämförelse. Kanske får den här bloggen flytta någon gång, men så länge stannar vi kvar här och snackar film/tv/musik, och går hit för att kolla på när jag gifte mig, vår bröllopsresa, morsans 60-årsdag. Osv. Hyser du ett sunt ointresse för mig och mina närmaste vill jag verkligen varna för att klicka på länken.

/Herr B.

1 Comments:

Blogger Martin said...

Coolt.

3:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home

frontpage hit counter