torsdag, november 01, 2007

Intervju med bloggare jag gillar 5: Anna Kågedal!

När vi ändå är inne på ämnet heta bibliotekarier passar det väl perfekt med en intervju med superfashionistan Anna.

1. Hänt något särskilt idag?

- Min 2,5-åring har för ovanlighets skull varit hemma idag, det mest särskilda som hände var kanske att vi sov en timme i soffan när lillasyster sov i sängen. Det händer aldrig annars.

2. Vad lyssnar du på för musik på morgonen?

- Väcks till P3, men sen är det Pigly Wigly och Dagge daggmask på Barnkanalen som dominerar ljudflödet.

3. Veckans kompis?

- Maria

4. Annars då, nåt kul på TV?

- Nja, tittar mycket sporadiskt, väntar på att skaffa sista säsongen av six feet under på dvd istället - du kanske har den att låna ut till mig?

5. Ätit något gott?

- Ja faktiskt har jag ansträngt mig denna vecka. Idag blev det chevregratinerat polenta/potatismos med en paprika, squash, tomatsalsa.

6. Hur viktigt är det med skor?

- Viktigaste delen i en oufit. Kan stjälpa eller lyfta vadsomhelst.

7. Hur hittar man en fin vinterjacka?

- Man investerar i en klassisk duffel, men den funkar väl sådär i lekparken/skidbacken så då får man kanske leva med nåt skalställ med fleece under ändå. Kanske. Jag har inte kommit dit själv ännu.

8. Finaste namnet på en liten tjej?

- Vera och Ellen såklart.

9. Ok, till sist: Vad önskar du dig mest av allt just nu?

- En färdigrenoverad bostad/en nyproducerad sådan.

10. Tack!
frontpage hit counter