torsdag, oktober 25, 2007

Intervju med bloggare jag gillar nr 1: Kalle Wahlström!

Kalle är känd som idéspruta, kul kille, jägare, skitstark och mustaschprydd. Men mest gillar vi ju honom som Glenns farsa i den mest uppdaterade pappabloggen i landet: Kalle och Glenn

1. Hänt något särskilt idag?

- Jag vaknade av att min son Glenn boxade mig i bröstet och skrek
"BOXAS SOM KÄNGRU!".

2. Vad lyssnar du på för musik på morgonen?

- P1-morgon.

3. Veckans kompis?

- Ola Löfgren som fixade 1.1.1 på min iPhone.

4. Annars då, nåt kul på TV?

- När Stephen Colbert tillkännagav att han ställer upp i presidentvalet
2008 var TV-historia. Jag tror det var i the.colbert.report.
10.16.07.dsr.xvid-crimson.[VTV].

5. Ätit något gott?

- Min pappas saltgurka. Den är varje hösts absoluta höjdpunkt. Tyvärr
gjorde den kalla sommaren att det blev ett dåligt gurkår i år - nej,
man kan (tydligen) inte göra saltgurka på köpegurka.

6. Läget med din bloggpartner (och son) Glenn?

- Det är bra som tusan faktiskt! Han är inne i en historieberättarfas
just nu och brukar ha långa utläggningar om hur Max hos dagmamman har kört med en bil och typ att Ester har långt hår och så. Det är det
finaste som finns att lyssna på.

7. Trivs du på nya jobbet?

- Nej, jag älskar...eh, på nya jobbet?

8. Vad är humor?



9. Ok, till sist: Vad önskar du dig mest av allt just nu?

- Att jag kommer på en skitbra present till min fru på hennes
födelsedag. Och fred på jorden. Och att alla jag känner får vara friska.

10. Tack!

- Tack sjääääääääälv!
frontpage hit counter